Garantii si Reclamatii

 

 

              DEPARTAMENTUL DE GARANTII SI RECLAMATII   S.C. AGAN TRUST S.R.L



Acest  departament ofera informatii despre cum se procedeaza  in cazul unei  reclamatii a unui produs sau set de produse de la firma  noastra.

I. CONDITII NECESARE

Responsabilitatile cumparatorului

Cumparatorul  are obligatia imediat dupa primirea produsului sa il  controleze si  fara amanari sa informeze vanzatoarea despre defectele  identificate si  cel mai bine la centrul de service. In caz contrar, orice reclamatie nu este valabila.

Ne   puteti contacta telefonic intre orele 08 – 18 ore (Lu – Vi)   recomandam  sa rezolvati orice reclamatie pe perioada garantiei .

Inainte  de prima utilizare, cumparatorul are obligatia sa citeasca  conditiile  de utilizare si dupa aceste informatii se va ghida.

Garantia   nu este valabila pentru obisnuitele uzuri ale produsului (sau   componentele lor) rezultate din utilizare.

Viabilitatea mai scurta a   produselor nu este motiv de suparare sau reclamatie.

Rezolvarea  reclamatiilor incepe din momentul in care  clientul a depus toate  documentele si produsul pentru reclamatie  complete (pana cand nu a fost  hotarat altfel) si sa dovedeasca ca  produsul este cumparat de la  societate (cel mai bine cu bonul de casa  sau factura).

Produsul  reclamat trebuie sa fie curatat de orice murdarie  si inofensiv igienic. 

Societatea are dreptul sa refuze produsele de la  reclamatii pana cand clientul nu va indeplinii conditiile de mai sus.

Produsul  reclamat trebuie sa fie trimis impreuna cu certificatul de garantie si  foaia de  reclamatii (care se completeaza), unde clientul este obligat  sa prezinte  impreuna cu semnatura pentru interventie.

Datoria vanzatorilor

Reclamatia va  fi rezolvata nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice  de la  depunerea reclamatiei, pana cand partile nu hotarasc altfel.

II. COMPLETAREA RECLAMATIILOR SI TERMENUL DE GARANTIE

Prevederi obligatorii

Acest  departament de reclamatii a fost creat in acord cu drepturile   cetateanului, unde reclamatia se valorifica pe perioada de garantie a  produselor .
La  fiecare produs se prezinta un act de preluare, care  poate sa serveasca  ca  garantie, pana cand aceasta nu este atasata  impreuna cu aprobarea de  la noi a produsului sau producatorului. 

Acordul despre aceste conditii  este avizat prin semnatura clientului la  preluarea produsului.

Daca nu  preia produsul personal, atunci  preluarea se face din momentul in care  se preda de la expeditor.

Obligatii necesare

1) Perioada garantiei este de 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice si incepe sa  fie valabila din ziua expunerii actelor de vanzare.

Garantia  se  prelungeste pe termenul in care produsul a fost la reparat. In  cazul  schimbarii produsului, garantia va fi pe baza noilor acte.

O eventuala  alta reclamatie se va completa pe baza noilor acte.

2)  Daca clientul cumpara de la societate un produs, care la vanzare  este  notat ca fiind folosit sau la care este precizata situatia actuala,  ca  ar avea un defect sau defecte, societatea nu raspunde de defectele   acestor produse, clientul care preia un astfel de produs, trebuie sa fie atentionat ca acest produs are aceste defecte.

La produsele de vanzare  cu pret micsorat garantia nu este valabila pentru defecte drept pentru care  pretul a fost micsorat.

La  produsele folosite, societatea noastra poate sa  micsoreze perioada de  garantie, nu mai mult de 6 luni; aceasta perioada  este indicata de  societatea noastra .

3)  Clientul completeaza garantia trimisa la centrul de reclamatii.  Daca  garantia a fost emisa de un magazin, atunci produsele vor fi  preluate  de acel magazin pentru reparatii si retrimise .

4)  Clientul preda produsul ambalat (ca sa fie protejat de eventuale   socuri) , iar  produsele pentru reclamatii trimise la service , la  adresa :Departamentul de garantii si reclamatii S.C AGAN TRUST  SRL, Bd. Ghencea, Nr.158, Sector 6, Bucuresti, pana in momentul in care este hotarat altfel, prin intermediul  curierului rapid sau alte firme de acest gen sau cazul in care  clientul poate sa  ajunga la unul din magazinele noastre, care se afla  in localitatea sa.

5)  De indata ce reclamatia a fost solutionata, centrul service  trimite  produsul cumparatorului prin intermediul serviciilor de curierat   al societatii, sa prin trimitere (prin hotarare) la unul din magazinele   pentru ridicarea produselor din acel magazin.

De exemplu o reclamatie  solutionata se trimite direct in magazinul in care sa predat.

  In cazul  in care un produs care a fost trimis nu a fost preluat,  se  retrimite  inapoi la sediu iar daca clientul solicita produsul acesta va  fi  responsabil pentru plata taxei de livrare.

Produsele  retrimise vor fi  depozitate, iar aceasta depozitare se va plati 19,99  RON cu TVA/buc pentru  fiecare luna de depozitare.

In  momentul in care perioada de depozitare  trece de 6 luni atunci  produsul reparat se poate vinde ca sa se  valorifice pentru banii de  depozitare.

6) Dreptul de acordare a garantiilor expira in urmatoarele situatii :

deteriorarea bunului in timpul transportului, acest prejudici trebuie cerut de la firma de transport

reparatii neautorizate a produsului.

instalare incorecta, sau utilizarea contrar instructiunilor de utilizare sau de instalare.  

folosirea produsului in conditii care nu indeplinesc cerintele minime din instructiunile de utilizare avariarea produselor industriale distrugerea produsului  prin supraincalzire sau suprafolosire, care sunt indicate in  instructiunile de folosire dupa caz , daca e necesar asemenea  specificatii. avarierea produselor prin alimentare la retele care nu corespund normelor. incarcarea  bateriilor (la produsele de acest gen) este necesar sa fie  folosite in  modul in care a fost indicat acest lucru in instructiunile de   folosire.

Pentru  informatii despre rezolvarea  reclamatiei in termen util si/sau starea  actuala a situatiei ,  puteti cere o consultatie centrul de livrari.


7) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inlocui anumite piese din produsele defecte cu o piesa din parametrii asemanatori.

III. RECLAMTII A DEFECTELOR TRIMISE

Acordati  mare atentie la preluarea produselor in stadiul de pachet!  

Cumparatorii au dreptul sa analizeze pachetul iar daca acesta   prezinta deteriorari, ruperi ale benzi cereti raspunderea   transportatorului pentru aceasta si aveti obligatia sa ne informati si   pe noi.

Raspunzator pentru defectele produselor este firma de transport,   la orice gen de produse care sunt asigurate.

Pe baza listei se va face o  evaluare a defectiiunilor produse si se vor efectua reparatii sau se va  inlocui cu un produs nou.

Reclamatii  de defecte mecanice ale produselor, care nu au fost  probabil primite,  nu se pot valorica daca au fost descoperite ulterior.

Concluzii de functionare

Acest  departament de reclamatii a fost infiintat si functioneaza din  05.10.2010 pentru stabilirea reclamatilor si garantia produselor.

S.C AGAN TRUST S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica conditiile fara anunturi prealabile.